fav-logo

جاوید مقدم

Search
Close this search box.

وبلاگ

بلاگ دانش مالی

چگونه پولدار بمانیم؟

how-to-stay-rich

چگونه پولدار بمانیم؟

ما باید چگونه پولدار بمانیم؟

پولدار شدن در گذشته محدود به افراد مسن و سالخورده بود اما امروزه افراد جوان نیز داستان موفقیت‌های خود را دارند و به روش‌های مختلفی می‌توانند سرمایه خود را چند برابر کنند. به همین دلیل یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان امروزی این است که بفهمند چگونه باید پولدار شویم و چگونه پولدار بمانیم؟ عصر امروز، عصر ارتباطات و فناوری است. با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، بستر مناسبی برای ثروتمند شدن افراد فراهم شده و آن‌ها می‌توانند با تلاش و پشتکار و افزایش دانش و مهارت‌های خود، سرمایه خوبی به دست آورند.

راه انداختن هر کار تازه‌ای نیازمند سرمایه اولیه است. اما این به این معنا نیست که شما برای شروع به سرمایه‌های میلیاردی نیاز داشته باشید. به عبارت دیگر شما با هر سرمایه مالی که در دست داشته باشید می‌توانید کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده و آن را ارتقا دهید. سرمایه اصلی شما برای حفظ سرمایه و ارتقا آن، دانش و مهارت، تلاش و پشتکار و سخت‌کوشی شماست. شما باید با در نظر گرفتن عوامل مختلفی مانند تورم و اوضاع اقتصادی کشور، مانع کاهش ارزش سرمایه خود شده و تا حد امکان در جهت ارتقا آن بکوشید.

چگونه پولدار بمانیم و از آب شدن پول خود جلوگیری کنیم؟

چگونه پولدار بمانیم و از آب شدن پول خود جلوگیری کنیم؟

روش‌های سرمایه‌گذاری برای افراد مختلف متفاوت بوده و هر فرد باید از روش مختص به خود برای توسعه سرمایه مالی استفاده کند. یکی از مهم‌ترین سؤالات افراد این است که چگونه پولدار بمانیم و سرمایه خود را افزایش دهیم؟ برای پاسخ به این سؤال باید بدانید که روش‌های سرمایه‌گذاری به عوامل مختلفی مانند سن و سال سرمایه‌گذار، نقد شوندگی، هدف از سرمایه‌گذاری، میزان ریسک‌پذیری، مدت سرمایه‌گذاری و… بستگی دارد.

اگر شخصیت ریسک‌پذیری ندارید و به دنبال سرمایه‌گذاری بلندمدت هستید، توصیه می‌کنیم روش سرمایه‌گذاری در املاک را امتحان کنید. خرید ملک یکی از بهترین روش‌ها با ریسک بسیار کم برای افراد است. زیرا زمانی که شما یک ملک را خریداری می‌کنید، هم‌زمان با تورم و افزایش قیمت‌ها، قیمت ملک شما نیز افزایش می‌یابد و علاوه بر آن می‌توانید با اجاره دادن ملک خود درآمد داشته باشید.

چگونه با سرمایه‌گذاری سرمایه خود را افزایش دهیم؟

چگونه با سرمایه‌گذاری سرمایه خود را افزایش دهیم؟

شاید فکر کنید که با توجه به تورم و قیمت این روزهای مسکن، سرمایه‌گذاری در املاک امری دشوار یا غیرممکن باشد. اما شما می‌توانید با یادگیری و رعایت چند نکته از این کار سود خوبی به دست آورید. ما در ادامه به بررسی نکاتی می‌پردازیم که به کمک آن‌ها به پاسخ سؤال چگونه پولدار بمانیم برسیم.

مناطق رو به رشد را شناسایی کنید

سرمایه‌گذاران موفق همیشه بهترین موقعیت‌ها را گلچین می‌کنند و وقت و سرمایه خود را بر روی این موقعیت‌ها می‌گذارند. بسیاری از افراد مشهور و ثروتمند از ساختمان‌های نیمه آماده برای سرمایه‌گذاری در املاک استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید مانند بسیاری از سلبریتی‌های معروف از ساختمان‌های نیمه آماده در مناطقی که پتانسیل پیشرفت دارند استفاده کرده و در آینده سود خوبی به دست آورید.

از سازنده‌هایی که اعتبار آن‌ها ثابت شده ساختمان پیش‌خرید کنید

شاید تعجب کنید اما شما می‌توانید با پیش‌خرید ساختمان از جاهای معتبر، تا ۸۰ درصد سود بیشتری نسبت به خرید ساختمان‌های آماده داشته باشید. برای پاسخ به سؤال چگونه پولدار بمانیم باید بدانید که شما می‌توانید با پیش‌خرید ساختمان‌ها ابتدا یک هزینه کم پرداخت کرده و سپس طی چند سال هزینه ساخت آن را کامل کنید. از طرف دیگر چون پیش از تکمیل ساخت آپارتمان بخشی از مبلغ و هزینه‌های آن را پرداخت کرده‌اید، در سود سازنده ساختمان شریک می‌شوید.

دقت داشته باشید که پیش‌خرید آپارتمان خطرات خاص خود را دارد و ممکن است در دام افراد کلاه‌بردار بیوفتید یا ممکن است که سازنده برنامه درستی نداشته و در مسیر آماده‌سازی ساختمان مشکلاتی به وجود آید. به همین دلیل بسیار مهم است که از یک فرد متخصص در این زمینه سؤالات خود را بپرسید و مشاوره بگیرید.

سرمایه گذاری در املاک

چگونه پولدار بمانیم و چطور با پول زندگی بهتری داشته باشیم؟

رابطه بین پول و خوشبختی رابطه‌ای پیشرفته بوده و به دید افراد بستگی دارد. حتماً شنیده‌اید که پول باعث خوشبختی نمی‌شود اما قطعاً بی‌پولی باعث به وجود آمدن هزار و یک مشکل در زندگی افراد می‌شود. قبض گاز، آب و برق، اجاره خانه و… کمر انسان را خم می‌کند. بله درآمد و پول بخش مهمی از زندگی انسان‌ها بوده و تأثیر مهمی در رشد شخصی آن‌ها دارد.

پس بهتر است که این شعارها را کنار گذاشته و به فکر این باشیم که چگونه پولدار بمانیم و راه‌های توسعه سرمایه مالی چیست. بسیاری از افراد معتقدند که پول ریشه انواع و اقسام فسادها بوده و ثروتمندان حریص هستند. اما تمام این‌ها جمله‌هایی تکراری و کلیشه‌ای بوده و با مثال‌های زیادی نقض می‌شوند.

برای توضیح رابطه بین پول و خوشبختی به ثروتمندانی اشاره می‌کنیم که با سرمایه خود به درمان بیماری‌ها، شکوفایی استعدادها و ایجاد امکاناتی برای هم نوعان خود پرداخته‌اند. این افراد با انجام کارهای خیر و کمک به دیگران روح خود را تغذیه کرده و متقابلاً احساس بی‌نظیر و وصف‌ناپذیری دریافت می‌کنند.

پس پول فی‌النفسه چیز بدی نیست و شیوه به‌کارگیری آن مهم است. شما می‌توانید با توسعه سرمایه مالی خود بسیاری از دغدغه‌های زندگی خود را برطرف کرده و احساس بهتری داشته باشید. این امر نیازمند تلاش و پشتکار بسیار بوده و باید مهارت‌های لازم را کسب کنید.

سخن پایانی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و امکانات موجود، بستر مناسبی برای تمام افراد در هر سنی فراهم شده که سرمایه خوبی به دست آورده و آن را توسعه دهند. توسعه سرمایه بسیار مهم است. زیرا با نگه‌داشتن پول در یک مکان خاص مانند بانک از ارزش آن می‌کاهید.

یکی از راه‌های مناسب برای افرادی که ریسک‌پذیر نیستند و قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت را دارند، سرمایه‌گذاری در املاک است. توصیه می‌کنیم پیش از خرید از خرید املاک، مناطق را به خوبی بررسی کرده و از جاهایی که پتانسیل پیشرفت زیادی در آینده دارند، ساختمان پیش‌خرید کنید.

امروزه پاسخ به سؤال چگونه پولدار بمانیم دغدغه بسیاری از جوانان است که سعی داشتیم در این مقاله به آن پاسخ دهیم. برای اطلاع دقیق‌تر و کسب مهارت‌های بیشتر توصیه می‌کنیم از دوره توسعه مالی استفاده کرده و یک سود خوب در آینده به دست آورید. برای شرکت در این دوره، فرم زیر را کامل نمایید.

  • شماره خود را با کیبورد انگلیسی وارد کنید
  • Hidden

برای دریافت مطالب جدید در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام جاوید مقدم عضو شوید.

حتما نظراتتان را زیر این مطلب بنویسید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *